سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لنز سیگما 24mm F/1.4 DG HSM Art

لنز سیگما 24mm F/1.4 DG HSM Art لنزی واید است که برای دوربین های DSLR و APS-C کار می کند و از نظر طراحی یک شاهکار هنری است. پنجاه دسال تجربه لنز سازی در این نمونه جمع اوری شده است تا انقلابی در عرصه لنز به وجود اید. پیشر فته ترین المنت های بصری در ان به کار رفه اند تا اعوجاج تصویر را به شدت کاهش دهند.

المنت های SLD و FLD به کار رفته در این لنز اعوجاج تصویر و پراکندگی رنگ ها را به صورت چشمگیری از بین می برد. با عملکرد شگفت اوری که دراد این لنز برای عکاسی از منظره و کلان شهر ها و عروسی ها بسیار مناسب است.

ویژگی لنز سیگما 24mm F/1.4 DG HSM Art

فاصله کانونی این لنز 24 میلی متر و کمینه فاصله کانونی ان 24 تا 50 میلی متر می باشد مانت این لنز برای کانن EF ساخته شدهخ و کمینه فاصله کانونی ان f/1.2 تا f/2.0 می باشد. این نمونه دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک ر و همچنین فوکوس دستی را داراست. کمینه فاصله فوکوس در این لنز 25 سانتی متر می باشد.

موتور فوکوس این لنز از نوع هایپر سونیک می باشد که سبب اتوفوکوسی بسیار سریع و بدون کوچک ترین صدایی می شود. این نمونه از قابلیت زوم محروم است و قفل زوم ندارد. سایز فیلتر این لنز دوربین عکاسی 77 میلی متر است. از سیستم لرزشگیر تصویر در این لنز استفاده نشده است و تعداد پره های دیافراگم این نمونه 9 عدد است. 15 المنت اپتیکی دارد که در 11 گروه مختلف قرار گرفته اند. 84.1 درجه میزان میدان دید قطری این نسخه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت لنز دوربین سیگما با ما تماس بگیرید.