سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لنز توکینا AT-X 17-35 PRO FX V

 

لنز توکینا AT-X 17-35 PRO FX V ساخته شده برای دروبین های فول فریم نیکونن و فیلم برداری است. این لنز اولترا واید به شما میدان دیدی 103 درجه را می دهد و با دیافراگم باز f/4 که دارد نور خوبی جذب می کند و برای عکاسی در شرایط کم نور بسیار ایده ال است. دو المان SD به کار رفته در این لنز دوربین عکاسی اعوجاج و پراکندگی رنگی را به شدت کاهش می دهند و یک المنت منحنی در افزایش کانتراست و شارپنس تاثیر دارد.

فناوری سوییچ کلاچ تاچ استفاده شده اجازه تعویض حالت از فوکوس خودکار به دستی را به عکاس تنها با یک لمس می دهد. عنصری مخصوص هم روی المنت را جهت حفاظت در برابر رطوبت پوشانده است.

 

ویژگی لنز توکینا AT-X 17-35 PRO FX V

این لنز با فاصله کانونی 17 تا 35 میلی متری با مانت EF برای کانن و مانت F برای نیکون ساخته شده. بیشترین اپرچر F/4 و کمترین F/22 دارد. کمترین فاصله فوکوس 28 سانتی متر بوده و دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک و دستی می باشد. سیستم فوکوس داخلی بوده و در مرحله فوکوس سایز لنز عوض نمی شود. برای سنسور های فول فریم تولید شده است. سایز فیلتر 82 میلی متر است و المنت های لنز توسط عنصری چند لایه پوشیده شده است که ان را در برابر اب و حرارت مقاوم می کند.

در این نمونه 13 المنت اپتیکالی در 12 گروه جداگانه به کار رفته اند. 9 تیغه در دیافراگم دارد که تشکیل بوکه ای نرم و لطیف را نتیجه می دهد. این مدل در ابعاد 89x94 mm و به جرم 600 گرم دیزاین شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در کورد قیمت لنز دوربین توکینا با متخصصین ما تماس بگیرید و چنانچه تمایل به مشاهده انواع لنز دوربین عکاسی دارید کلیک کنید.

لنز دوربین