سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لنز سیگما 85mm f/1.4 DG HSM

چندین برند ژاپنی هستند که دنیای عکاسی را قبضه کرده اند و این شرکت ها تمام بازار دوربین ها و لنز های عکاسی را به خودشان اختصاص داده اند. سیگما ییگ از این کمپانی هاست که تمرکز اصلی اش روی ساخت لنز های مختلف با فواصل کانونی متتنوع است تا مشتری هایش راضی باشند و بتوانند خود را در هر سبکی نشان دهند دیگر مشخصه این شرکت ارزان تر بودن محصولاتش نسبت به دیکر رقبا است و همین باعث افزایش طرفداران آن گشته شده.

لنز سیگما 85mm f/1.4 DG HSM لنزی دیزاین شده مخصوص عکاسی پرتره است. این لنز دوربین سیگما پنجمین عضو از مجموعه لنز های ART  می باشد که با ماکسیموم باز شدگی دیافراگن و عمق میدان کم پس زمینه ای از بوکه هایی لطیف تشکیل می دهد. علاوه بر این عکاسی در شب نیز به همین دلیل بسیار راحت شده است.

ویژگی لنز دوربین سیگما 85mm f/1.4 DG HSM

در سیستم اپتیکی این لنز از یک المنت FLD و یک المنت ویژه دیگر برای کاهش اعوجاج تصویر و شکستن نور استفاده شده است. سطح رویی عدسی ها را کاور مخصوص چندلایه ای فرا گرفته است و از بروز پدیده های ghosting و flare  جلوگیری می کند. طریقه چیده شدن عدسی ها هم در این نمونه طوریست که پراکندگی رنگ ها را به کمترین میزان خود می رساند و تصویری با شارپنس فوق العاده را ثبت می کند.

سیستم فوکوس ان بسیار دقیق و ساکت است و زمان به کار گیری فوکوس خودکار کوچکترین نویزی تولید نمی کند. شما می توانید به وسیله رینگ بزرگی که روی ان تعبیه شده است فوکوس را به صورت دستی و به دلخواه خودتان تغییر دهید.

دیزاین این لنز برای دوربین های فول فریم نیکون است زاویه دید 28 درجه را کاور می کند. از دیگر خصوصیت های جالب این لنز قابلیت کنترل دیافراگم به صورت الکتریکی است که تنظیم ان را بسیار دقیق کرده است.