سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یررسی کامل دوربین زد 6 نیکون

از ویژگی های حرفه ای این محصول وجود تعدا دکمه های قابل قبول است به این معنا که شما می توانید هر تنظیماتی را که نیاز داشتید به صورت دستی وارد کنید و به خاطر جای گیری مهندسی شده این دکمه ها و کنترل ها شمت قادر خواهید بود با سرعت بالاتری کار کنید. 

باتری دوربین نیز از طرفی می تواند با یکبار شارژ 300 عکس بگیرد که خب در مقایسه به غ.ل های دیجیتال اس ال آر مقدار کمی اس اما خب برای یک دروبین بدون اینه معمولی و خوب است. الیته ت 1000 عکس را هم ثبت کرده اند که خب بستگی به نوع تنظیمات دوربین نیز دارد.  برای یک عکاس حرفه ای شارپنس بالای تصویر اهمتی بالا دارد و سیستم های لرزش\یر نیز در اینجا مهم می شوند این دوربین هم با برخورداری از یک سیستم 5 محوره می تواند هر لرزشی را به خوبی خنثی کند و تصویری شار\ را در اختیارتان بگذارد. 

فوکوس دوربین عکاسی نیکون Z6

فوکوس دوربین نیز نقطخ مثبت دیگری اتس که می توان به آن شاره کردو چرا که به شما این امکان را می دهد هر سوژه را با هر سرعتی ترک کنید و عکاسی را به اتوفوکوس دقیق و حرفه ای بیندازید. این موضوع باعث می شو بتوان دوربین زد 6 را در عکاسی ورزشی نیز بتوان استفاده کرد. سیستم فوکوس خودکار با این جود که عملکرد خوبی دارد اما خوب نقص هایی هم دارد که در محیط هایی با نور کم و وجود اشیا دارای کنتراست رنگی به چشم می آید . سیستم فوکوس خودکار در اشیا سه بعدی نیز عملکردی خوبی دارد اما سرعت آن کم است به همین دلیل اگر شی سه بعدی ای از محدوده عکاسی خارج و مجددا وارد شود دوربین نمی تواند آن را به خوبی شناسایی کند سیستم تشخیص چهره و فوکوس متوالی نیز از بخش های قدرتمند دوربین عکاسی به شمار می رود .