سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات دوربین دی اس ال آر نیکون دی 5

دیزاین دوربین عکاسی نیکون دی 5 به خوبی و با مهنسدسی بالایی صورت گرفته است و راحتی کاربر اولویت تیکون بوده است. این دروبین طرحی زیبا داشته و کاربر می توتاند تنها با تکان دادن انگشتانش تمام تنظیمات ممکن را واردکند. بدنه دوربین در دست به خوبی جای می گیرد و هیچ خستگی از این بابت ایجاد نمی کند اگچه ممکن است به خاطر وزن بالای این دروبین دیجیتالی اس ال آز کمی خسته شوید. بدنه دوربین ازعایق بندی خوب یهم برخوردار است. این عایق بندی سبب می شود دروبین در برابر رطبوت و گرد و عبار مقوام باشد. 

پورت های یو اس پی و ... همگی در بهترین جا ها قرار دارند. از ویژگی های مثبتی که دیده می شود این است که افراد با سایز دست مخنتلف چه بزرگ و چه کوچگمی توانند به خوبی دوربین را در دستان خودشان نگاه دارند الیته طبیعا سایز بزرگ دوربین دست های بزرگ را بهتر می پذیرد.

سنسور دوربین نیکون D5

در دوربین D5 از یک سنسور 36 میلی متری از نوع CMOS استاده شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد به گونه ای که حتی در ایزوی بالا نیز نویز کمی در تصاویر مشاهده خواهید نمود . در این سنسور 21 مگاپیکسلی از یک الگوی رنگی نیز استفاده شده است که باعث شده تا رنگ ها بسیار زنده تر و واقعی تر شوند .

همان طور که ذکر شد حساسیت سنسور نور D5 به نور بسیار بالا می باشد و به همین دلیل تقریبا تا ایزوی 6400 در تصویر عملا نویزی مشاهده نمی شود . حداقل سرعت شاتر در دوربین 30 ثانیه و حداکثر سرعت نیز 1.8000 ثانیه می باشد که عددی قابل توجه به شمار می رود .

پردازنده و عملکرد

در دوربین D5 از پردازنده Expeed 5 استفاده شده است که این پردازنده سرعت عکاسی بالا را در اختیار کاربر قرار می دهد . به لطف استفاده از این پردازنده می توانید تصاویر را با فرمت خام ضبط نموده و با استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص الگو های رنگی دلخواه خود را اعمال نمایید . سرعت عکس برداری متوالی دوربین 14 فریم بر ثانیه می باشد که برای دوربین D5 عددی مناسب به شمار می رود