سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی لنز تامرون 70-210mm /F4 Di VC USD

لنز تامرون 70-210mm /F4 Di VC USD عملکردی تحسین بر انگیز در تمام محدوده زوم به لطف تجربه این کمپانی در ساخت لنز های تله فوتو دارد. سه عدد المنت LD  در آن به کار رفته است که به این مدل امکان را می دهد تا تصویری بسیار مطلوب را به ثبت برساند. همچنین با در اختیار داشتن بیشترین میزان بزرگنمایی در نوع خود عماس را قادر می سازد تا در عکاسی در فواصل نزدیک هم بوکه ای بی مانند را داشته باشد.

سیستم فوکوس لنز درونی بوده و کوچکترین میزان تغییر در اندازه آن دیده نمی شود و بودن پردازشگر میکرو MPU اتوفوکوس بسیار سریع و ساکت و با دقت را نتیجه می دهد. علاوه بر اینها فناوری VC  یا همان لرزشگیر مخصوص تامرون در این لنز آن را بسیار خاص تر از سایر رقبایش کرده. سطح المنت ها توسط عناصری چند لایه شامل فلورین پوشیده شده که استحکام زیادی به لنز در برابر رطوبت و غبار می دهد.

 تامرون 70-210mm /F4 Di VC USD

مدل A034 فاصله کانونی 70 تا 210 میلی متری را دارد. دارای قابلیت اتوفوکوس و فوکوس دستی بوده و حداقل فاصله فوکوس 95 سانتی متر است. از 20 المنت در 14 گروه مختلف بهره می برد. ماکسیموم اپرچر ان F4  بوده که همراه با 9 عدد تیغه دیافراگم در ایجاد بوکه منحصر به فردی موثر هستند. سایز فیلتری که مورد نیاز است 67 میلیمتر است. طول این لنز مثل همیشه در مدل های کانن و نیکون مختلف است در نسکون برابر با 174 میلیمتر است اما در کانن حدود دو میلیمتر بزرگتر می باشد. وزن این مدل نیز در نیکون ده گرم کمتر بوده و 850 گرم است. سیستم لرزشگیر تصویر ان 4 استاپ دارد.

برای خرید لنز های عکاسی تامرون به اینجا بروید.